کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

پد ضد تعریق چیست و چه کاربردی دارد؟

پد ضد تعریق چیست و چه کاربردی دارد؟

پد ضد تعریق چیست و چه کاربردی دارد؟

هر زمان فصل گرما آغاز می‌شود، شما هم به دنبال یک محصولی برای جلوگیری از تعریق بدن یا حداقل برای کاهش بوی بد تعریق هستید. در این بین برخی نقاط به دلیل وجود غدد خاص دارای تعریق و تجمع باکتری هستند که در نهایت به ترشح و بوی بد منجر خواهد شد. زیر بغل یکی از این نواحی هست که حتما متوجه آن شده‌اید. پس نیاز به توجه بیشتری دارد، ما در این بحث به یکی از روش‌های مهار تعریق و البته در ناحیه زیر بغل خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

  • پد ضد تعریق زیربغل چیست؟
  • انواع پد ضد تعریق
  • در چه مواقعی پد ضد تعریق موثر نیست؟
  • پد ضدتعریق از چه ساخته شده‌اند؟
  • 3 دلیل اصلی برای اینکه چرا باید از پدهای عرق زیربغل استفاده کنید
  • نتیجه

پد ضد تعریق زیربغل چیست؟

پد زیر بغل، پدهای نخی یکبار مصرف هستند که به پوست یا لباس شما می‌چسبند تا عرق اضافی را جذب کنند. هنگامی که به طور مستقیم روی پوست استفاده می‌شود، پدهای زیر بغل بهترین عملکرد را دارند. برخی از پدهای ضد تعریق می‌توانند بیش از یک بار استفاده شوند. به عنوان مثال، سپر لباس، محافظ لباس که قابل شستشو و قابل استفاده مجدد هستند به لباس شما متصل می‌شوند.

یک مزیت پد ضد تعریق وجود کلرید آلومینیوم است که کنترل تعریق بالایی را ارائه می‌دهد. این ماده یک سد قوی برای تعریق است. پدها حاوی 15 درصد کلرید آلومینیوم هستند که حداکثر مقدار مجاز برای یک ضد تعریق بدون نسخه است.

 


انواع پد ضد تعریق

انواع مختلفی پد در بازار موجود است. از جمله:

  • سپرهای لباسی که دور تنه یا بازو بسته می‌شوند
  • پدهای زیر بغل که مستقیماً به پوست می‌چسبند
  • پدهای عرقی که به داخل لباس شما می‎چسبند
  • سپرهایی که باید با گیره، نوار، سنجاق پوشیده شوند یا به لباس خود دوخته شوند
  • سپرهای زیر بغل که به لباس‎هایی مانند سوتین متصل می‎شوند

 

در چه مواقعی پد ضد تعریق موثر نیست؟

پدهای ضد تعریق می‌توانند از تعریق و لک شدن زیر بغل جلوگیری کنند. با این حال، شرایطی وجود دارد که پدهای عرق زیر بغل راه حل نیستند:

_ هنگام پوشیدن لباس‌های گران قیمت

هنگام استفاده از پدهای ضد تعریق، به دلیل اینکه چسب این محصول به لباس شما می‌چسبد می‎تواند به طور بالقوه آن را خراب کند. بهتر است از چسباندن آنها به لباس گران قیمت یا هر لباسی که نمی‎خواهید آن را خراب کنید، خودداری کنید.

_ هنگام پوشیدن لباس‎های بسیار گشاد

اگر زیر بغل پیراهن به زیر بغل شما نزدیک نیست، عرق ممکن است راهی برای خیس شدن در پیراهن شما پیدا کند.

_ هنگام پوشیدن لباس های بسیار تنگ

پدهای عرق هنگام پوشیدن با لباس‌‎های تنگ قابل مشاهده هستند. می‌توانید پدهای عرق را کوتاه کنید تا ظاهر آنها را پنهان کنید، اما ممکن است اثر جذب عرق را تضعیف کند.

_ اگر پوست حساسی دارید

پدهای زیر بغل می‌توانند بثورات ایجاد کنند یا باعث تیره شدن پوست شوند، بنابراین اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از پدهای عرق که مستقیماً به پوست شما می‌چسبند خودداری کنید. در صورت بروز علائم قرمزی یا سوزش، باید فورا مصرف را قطع کنید.

_ در موقعیت‌های استرس‌زا یا اعصاب خردکن

پدهای عرق همیشه در جای خود باقی نمی‌مانند و اغلب نیاز به مراقبت دارند. عرق همچنین می‌تواند کیفیت چسبندگی آنها را از بین ببرد و باعث نشتی شود. اگر در حال ارائه یک سخنرانی یا در هر موقعیت استرس‌زای دیگری هستید، ممکن است بخواهید جایگزین دیگری را انتخاب کنید تا مجبور نباشید با پدهای عرق در ملاء عام دست و پنجه نرم کنید.

 

 

پد ضدتعریق از چه ساخته شده اند؟

اکثر پدهای عرق کاملاً از پنبه ساخته شده‌اند، اگرچه برخی از آنها دارای آستر وینیل در امتداد پشت برای محافظت بیشتر هستند. پدها عموماً با چسب پوشانده شده‌اند که به منظور چسباندن به زیر بغل شما هستند، اگرچه برخی از مدل‌های قابل استفاده مجدد دارای بند هستند و می‌توان آنها را مانند لباس زیر پوشید.

 

 

3 دلیل اصلی برای اینکه چرا باید از پدهای عرق زیربغل استفاده کنید

سه دلیل برای استفاده از پدهای تعریق زیر بغل وجود دارد. اول اینکه اگر از هایپرهیدروزیس رنج می‌برید. دوم اینکه بوی زیر بغل دارید. سوم اینکه لکه‌های عرق را روی پیراهن خود تجربه می‌کنید.

 

1- هایپرهیدروزیس

این اصطلاح پزشکی است که به تعریق بیش از حد اشاره دارد. تعریق شدید می‌تواند باعث خجالت شود و فعالیت‌های عادی شما را مختل کند. با دکتری که آزمایش هیپرهیدروزیس را انجام می‌دهد، مشورت کنید. سایر آزمایش‌ها مانند آزمایش ید نشاسته و تست تنظیم حرارتی عرق می‌توانند از تشخیص پزشک حمایت کنند. استفاده از محافظ‌های زیر بغل نیز کمک بزرگی خواهد بود.

2- بوی زیر بغل

عرق زیر بغل می‌تواند بوی بد ایجاد کند. این اتفاق زمانی می‌افتد که باکتری‌ها، عرق ترشح شده از غدد عرق شما را تجزیه می‌کنند. پدهای عرق یک درمان موثر ارائه می‌کنند. این محصول رطوبت را جذب می‌کند. بویی که در نتیجه ترشحات غدد عرق آپوکرین شما ایجاد می‌شود را کاهش می‌دهد. استفاده از ضد تعریق‌های موضعی و پودر بچه نیز داروهای خوبی برای کاهش بوی زیر بغل هستند.

3- لکه‌های عرق روی پیراهن

عرق شما با مواد ضد تعریق شما مخلوط می‌شود. این عامل باعث ایجاد لکه‌های زردی می‌شود که ناحیه زیر بغل لباس شما را تغییر رنگ می‌دهد. محافظ زیر بغل به جلوگیری از این علائم ناخوشایند کمک می‌کند.

 

نتیجه

بیایید صادق باشیم، برای افراد بسیاری، دئودورانت یا ضد تعریق برای خشک نگه داشتن زیر بغلشان در طول روز کافی نیست. همه‌ی شما ممکن است زمانی که به دنبال راه حلی برای تعریق زیربغل هستید، با این محصولات برخورد کرده باشید. عرق کردن زیر بغل می‌تواند برای هر کسی یک مسئله شرم‌آور باشد، به خصوص اگر در یک محیط عمومی یا حرفه‌ای بیش از حد عرق می‌کنید که چشم‌ها به شما معطوف است. اگر ضد تعریق مناسب ندارید، تعریق بیش از حد یک مشکل باقی می‌ماند اما این پدها تولید شده‌اند تا این مشکل را حل کنند.

هدف این پدها این است که زیر بازو بچسبند و عرق را به طور کامل جذب یا از آن جلوگیری کنند. عالی به نظر می‌رسد، درست است؟

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری